حکاکی یکی از اقداماتی است که از دیرباز تا کنون بر روی انواع فلزات و غیر فلزات انجام می‌شد.
در زمان‌های گذشته حکاکی با استفاده از دست انجام می‌شد و نقش و نگارهای گوناگونی بر روی سطوح مختلف حک می‌کردند.
این کار بسیار سخت بود و هزینه‌های هنگفتی را متحمل می‌شد به همین دلیل و پیشرفت تکنولوژی و فناوری حکاکی هم توسط دستگاه لیزر امکان‌پذیر شد.
این روزها حکاکی لیزر ورق توسط دستگاه بسیار رواج پیداکرده است و شما می‌توانید هر نوع طرح و نقشی را که مدنظرتان است بر روی انواع سطوح حک کنید.
طرح مورد نظر برای لیزر حکاکی ورق باید از قبل آماده باشد تا دستگاه مطابق با آن حکاکی را انجام دهد.
لیزر حکاکی ورق با توجه به نوع و جنس ورق همچنین ضخامت آن با هم متفاوت هستند.

بسیاری از شرکت‌های معتبر و گروه‌های صنعتي بزرگ که اجرای نشان و برند منحصربه‌فرد خود هستند قبل از انجام تولید یک محصول نام برند و یا لوگوی خود را بر روی ورق مورد استفاده حک می‌کنند.

نحوه‌ی اجرای لیزر حکاکی ورق با دستگاه‌ لیزر انجام می‌شود و طبق الگوی تعریف شده برای کامپیوتر دستگاه، سطح مورد نظر را سوزانده و حکاکی اعمال می‌شود.

اگر بخواهیم مزیت‌های لیزر حکاکی ورق را بیان کنیم باید ابتدا به سرعت عمل و کیفیت این روش بپردازیم، شما با استفاده از دستگاه لیزر برای حکاکی ورق کاری باکیفیت را خواهید داشت که در مدت زمان کوتاهی امکان‌پذیر است.
این کار در مقایسه با روش‌های قبلی بسیار حائز اهمیت است؛ زیرا محصول مورد نظر هر چه هست با کیفیت می‌باشد و در زمان کمی این اتفاق رخ می‌دهد.
لیزر حکاکی ورق در انواع مختلفی با استفاده از دستگاه لیزر امکان‌پذیر است اما ضخامت و ابعاد ورق باعث می‌شود تا روش انتخابی برای برش به‌گونه‌ای باشد که مناسب‌ترین قیمت برای شما در نظر گرفته شود.

با استفاده از لیزر حکاکی ورق شما هر نوع طرحی کوچک یا بزرگ، ساده یا پیچیده را می‌توانید اجرا کنید و علاوه بر لوگو تصاویر، یا متن‌های مختلف هم با استفاده از لیزر حکاکی بر روی ورق اجرا می‌شوند.

لیزر حکاکی ورق

در زمينه‌های تولیدی، خدماتی و تبلیغاتی از لیزر حکاکی ورق استفاده می‌شود که بر روی انواع فلزات و غیر فلزات این کار امکان‌پذیر می‌باشد.
اگر بخواهیم به چند مورد از مزایای لیزر حکاکی ورق اشاره کنیم باید به کیفیت بالا، قیمت مناسب، ماندگاری طرح، ظرافت در کار، زمان کوتاه، قیمت مقرون به‌صرفه و اقتصادی این روش بپردازیم.
حکاکی با روش سنتی بر روی ورق‌های کوچک و یا طرح‌های بسیار ظریف و ریز امکان‌پذیر نبود و امکان از بین رفتن ورق وجود داشت اما با استفاده از لیزر حکاکی ورق شما می‌توانید ظریف ترين طرح‌ها را روی ورق‌های مختلف ایجاد کنید.
لیزر حکاکی ورق با دستگاه‌های گوناگون انجام می‌شود که بستگی به نوع سفارش شما انتخاب خواهد شد، در این فرایند همانند برش لیزری باید به نوع و ابعاد ورق موجود توجه کرد.
یکی از نکات مهم در این زمینه ارائه‌ی فایل مورد تأیید به اپراتور دستگاه حکاکی اس؛ زیرا اگر طرح شما دارای مشکل باشد حکاکی انجام نمی‌شود و اگر هم از همان الگو استفاده شود کیفیت پایینی از طرح، لیزر می‌شود.
ما در گروه صنعتی خود توانسته‌ایم با استفاده از دستگاه لیزر حکاکی ورق برای انواع ورق‌های شما اعم از فلزی و غیر فلزی خدمات حک را اجرا کنیم و با بهترین کیفیت و ارزان‌ترین قیمت در اسرع وقت آن را به شما تحویل دهیم.

لیزر حکاکی ورق

مجموعه برش لیزر ایران از سال 89 تا کنون با بیش از یک دهه تجربه در استان البرز شهرستان کرج در کنار شما همراهان گرامی و ارجمند بوده است، این مجموعه همواره با ارائه خدمات نوین و پیشرفته در کنار پرسنل و نیروی کارحرفه ای ، به صورت سه شیفت و با کار شبانه روزی جهت کسب رضایت و ارائه خدمات به موقع، برای مشتریان خود تلاش میکند.

شما همراهان گرامی میتوانید جهت دریافت خدمات فرز سی ان سی(CNC) و همچنین آگاهی از سایر خدمات مجموعه برش لیزر ایران با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید .

همواره از همراهی شما عزیزان سپاسگزاریم

مجتمع خدمات برش لیزر ایران