دستگاه خم سی ان سی (cnc) بسیار پیشرفته و جزء جدیدترین دستگاه‌های خمکاری است که با قدرت خاصی ورقه‌های متنوع را خم می‌کند. برای این‌که ورقه‌ها به شکل دلخواه شما درآیند، باید آن‌ها را خم کنید تا به اشکال جذاب و زیبایی تبدیل شوند. به همین منظور، با استفاده از دستگاه خم سی ان سی (cnc) به راحتی می‌توانید اشکال متنوع و پیچیده را خم کنید. این دستگاه بسیار مناسب و ایده‌آل است و با قابلیت‌های منحصر به فرد و بالایی که دارد، توجه بسیاری از کسب‌وکارها را به سمت خود جلب کرده است تا از این دستگاه استفاده کنند. دستگاه خم سی ان سی (cnc) دارای مشخصات فوق‌العاده‌ای است که موجب می‌شود اشکال را به شکل مدنظرتان تبدیل کنید و خروجی مناسبی را داشته باشید. دستگاه خم سی ان سی (cnc) دارای سمبه‌های متنوعی است که با توجه به شکل خروجی که مدنظر دارید، آن را انتخاب می‌کنید و بر روی دستگاه قرار می‌دهید. همچنین برای هر نوع ورقه یا زاویه‌ای که نیاز است، خمکاری را انجام می‌دهد. برای خم کردن ورقه‌ها، انواع دستگاه‌های خمکاری به صورت دستی، برقی و… مورد استفاده قرار می‌گیرند که بهترین و پرقدرت‌ترین آن دستگاه خم سی ان سی (cnc) است که توانایی بالایی را در خم کردن ورقه‌ها دارد.

لیزر برش ایران-خم cnc 1
لیزر برش ایران-خمکاری 4

مزیت دستگاه خمکاری سی ان سی (cnc)

دستگاه خم سی ان سی (cnc) دارای مزیت‌های فروانی است که در مشاغل مختلف بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد. همچنین از جمله مزیت‌های این دستگاه میتوان اشاره کرد به:

  • استفاده از دستگاه خم سی ان سی (cnc) که با کمک کامپیوتر انجام می‌شود، ظرافت و دقت خاصی در حین خمکاری دارد که می‌تواند خروجی بهتری را برای شما ایجاد کند.
  • دستگاه خم سی ان سی (cnc) بسیار پر قدرت است. به نحوی که تا پهنای سه متر می‌تواند ورقه‌ها را خم کند.
  • یکی از برترین مزیت‌های دستگاه خمکاری سی ان سی (cnc) کیفیت کار مناسب است که آن را از دیگر دستگاه‌های خمکاری متمایز می‌سازد.
  • ضایعات کمتری را در حین کار تولید می‌کند و همین امر موجب صرفه‌جویی در کار می‌شود.
  • با استفاده از نرم افزارهای کامپیوتری طراحی می‌توانید در دستگاه خم سی ان سی (cnc) مشخص کنید که ورقه به چه مقدار خم شود و دستورات لازم را در آن ذکر کنید.
  • در بیشتر صنایع، این دستگاه مورد استفاده قرار می‌گیرد.
  • ورقه‌های متنوعی از جمله: آهنی، استیل، مس و… را خم می‌کند.
  • دستگاه خم سی ان سی (cnc) دارای سرعت کار بالا و مناسبی است.
  • انعطاف پذیری بالایی دارد تا به راحتی ورقه‌های فلزی را خم کند.

کاربرد دستگاه خم سی ان سی (cnc)

دستگاه خمکاری سی ان سی (cnc) بسیار مفید و کاربردی در مشاغل مختلف است و باعث صرفه‌جویی در زمان و انرژی می‌شود تا در مدت زمان کمتری به اشکال مدنظرتان برسید. این دستگاه پیشرفته در صنعت ماشین‌سازی، ابزار آلات، نمای ساختمان و… دارای کاربرد فراوانی است و موجب راحتی در حین کار می‌شود. این دستگاه دارای ماتریس و سمبه‌های مختلفی است که به شما این امکان را می‌دهد تا هر نوع شکلی را که می‌خواهید خمکاری کند و محصول باکیفیتی را تحویل دهد. به همین دلیل، این دستگاه در کسب‌وکارهای متنوع دارای کاربرد و اهمیت بالایی است.

خدمات دستگاه خمکاری سی ان سی (cnc)

برای این‌که بتوانید به سهولت ورقه‌های مدنظر خود را خم کنید، باید با توجه به ضخامت ورقه از سمبه و ماتریس دستگاه استفاده کنید؛ زیرا هر چه ورقه دارای ضخامت بالاتری باشد، باید از سمبه و ماتریس مقاوم‌تری استفاده کرد تا استحکام و قدرت بیشتری را داشته باشد و به راحتی خروجی دلخواه شما را تحویل دهد. جنس دستگاه خمکاری سی ان سی (cnc) معمولاً از فولاد بوده و بسیار مقاوم و پرقدرت است تا بتواند خم کردن ورقه‌های فلزی مختلف را انجام دهد.

دستگاه خمکاری CNC - برش لیزر ایران
دستگاه خمکاری CNC 2 - برش لیزر ایران

جمع بندی:

استفاده از دستگاه ایده‌آل خمکاری CNC باعث می‌شود که در کسب‌وکار خود موفقیت بیشتری را به دست آورید؛ زیرا این دستگاه کیفیت کار زیادی دارد و به آسانی اشکال پیچیده را به شکل‌های مناسبی طراحی می‌کند. در فرآیند خمکاری با استفاده از دستگاه خم سی ان سی (cnc) که بدون دخالت دست و نیروی انسانی انجام می‌شود، صدمات و آسیب به نیروی انسانی به حداقل خواهد رسید و همچنین خم کاری ورقه‌ها را با کیفیت مناسب و استانداردی انجام می‌دهد.

مجموعه برش لیزر ایران از سال 89 تا کنون با بیش از یک دهه تجربه در استان البرز شهرستان کرج در کنار شما همراهان گرامی و ارجمند بوده است، این مجموعه همواره با ارائه خدمات نوین و پیشرفته در کنار پرسنل و نیروی کارحرفه ای ، به صورت سه شیفت و با کار شبانه روزی جهت کسب رضایت و ارائه خدمات به موقع، برای مشتریان خود تلاش میکند.

شما همراهان گرامی میتوانید جهت دریافت خدمات خم سی ان سی (CNC) و همچنین آگاهی از سایر خدمات مجموعه برش لیزر ایران با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید .

همواره از همراهی شما عزیزان سپاسگزاریم

مجتمع خدمات برش لیزر ایران