برش لیزر فلزات

برش لیزر فلزات

امروزه، بسیاری از صنایع برای این‌که فلزات به صورت خاص و زیبایی برش داده شوند از دستگاه برش لیرز استفاده می‌کنند؛ زیرا با استفاده از این دستگاه میتوان به راحتی اشکال دلخواه را بر روی فلز ایجاد کرد. دستگاه برش لیزری فلزات برای کارخانه‌ها و مشاغل زیادی کاربردی و مفید است و می‌تواند در زمان اندکی، فلز را برش دهد و همچنین بسیار به صرفه است. برش لیزری فلزات، یکی از روش‌های مفید و پرکاربرد است که با سرعت عمل بالایی می‌تواند فلزات را به سهولت برش دهد و استفاده از این دستگاه موجب صرفه‌جویی در هزینه و زمان می‌شود. در صنایعی که برای برش دادن به دقت بالایی نیاز است مانند: زیورآلات، خودرو سازی، لوازم تزئینی و… از دستگاه برش لیزری استفاده می‌شود.

برش پانچ سی ان سی

به دستگاهی که بر روی فلزات یا غیر فلزات، سوراخ‌ها یا برجستگی های هم‌اندازه ایجاد می‌کند، برش پانچ سی ان سی(cnc) می‌گویند. این دستگاه در کارخانه‌ها بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد. برش پانچ سی ان سی(cnc) با ظرافت یک ورق را برش می‌دهد و سپس سوراخ می‌کند و در نتیجه محصول باکیفیت و مرغوبی را ارائه می‌دهد. با استفاده از برش پانچ سی ان سی(cnc) می‌توانید سوراخ‌هایی به شکل‌های مختلف از جمله: دایره، مستطیل، زنبوری و… را بر روی فلز ایجاد کنید. برای این‌که دستگاه اشکال مدنظر شما را طراحی کند، باید شکل دلخواهتان را با استفاده از نرم افزارهای مخصوص همانند CAM و … طراحی کنید و در دستگاه برش پانچ سی ان سی(cnc) ثبت کنید تا دستگاه به همان صورت، طراحی را برای شما انجام دهد.

برش پانچ CNC
برش لیزر فلزات

دستگاه خم CNC

دستگاه خم CNC بسیار پیشرفته و جزء جدیدترین دستگاه‌های خمکاری است که با قدرت خاصی ورقه‌های متنوع را خم می‌کند. برای این‌که ورقه‌ها به شکل دلخواه شما درآیند، باید آن‌ها را خم کنید تا به اشکال جذاب و زیبایی تبدیل شوند. به همین منظور، با استفاده از دستگاه خم CNC به راحتی می‌توانید اشکال متنوع و پیچیده را خم کنید. این دستگاه بسیار مناسب و ایده‌آل است و با قابلیت‌های منحصر به فرد و بالایی که دارد، توجه بسیاری از کسب‌وکارها را به سمت خود جلب کرده است تا از این دستگاه استفاده کنند. دستگاه خم CNC دارای مشخصات فوق‌العاده‌ای است که موجب می‌شود اشکال را به شکل مدنظرتان تبدیل کنید و خروجی مناسبی را داشته باشید. دستگاه خم CNC دارای سمبه‌های متنوعی است که با توجه به شکل خروجی که مدنظر دارید، آن را انتخاب می‌کنید و بر روی دستگاه قرار می‌دهید. همچنین برای هر نوع ورقه یا زاویه‌ای که نیاز است، خمکاری را انجام می‌دهد. برای خم کردن ورقه‌ها، انواع دستگاه‌های خمکاری به صورت دستی، برقی و… مورد استفاده قرار می‌گیرند که بهترین و پرقدرت‌ترین آن دستگاه خم CNC است که توانایی بالایی را در خم کردن ورقه‌ها دارد.

محمد رضا فردان - مدیریت مجتمع لیزر برش ایران

مدیریت مجموعه لیزر برش ایران

افتخار گروه لیزر برش ایران همکاری با مجموعه های حرفه ای و بزرگ می‌باشد.

مجموعه هایی که به ما اعتماد کرده و پاسخ این اعتماد را هم گرفته اند.

برش لیزر فلزات

حکاکی لیزر فلزات و غیر فلزات

دستگاه حکاکی لیزر فلزات و غیر فلزات بسیار پیشرفته و دارای مزایای زیادی است که تمامی فلزات و غیر فلزات را با استفاده از لیزر حکاکی می‌کند تا به شکل دلخواه شما تبدیل شود. این دستگاه جدید و ایده‌آل می‌تواند نوشته‌های مدنظر شما را بر روی اجناس فلز و غیر فلز حکاکی کند. به عنوان مثال؛ متن، لوگو، چهره، تاریخ و… را می‌تواند به راحتی بر روی اشیا حک کند و این حکاکی با استفاده مداوم یا شست‌وشوی آن اشیا از بین نخواهد رفت و دائمی است. حکاکی با استفاده از این دستگاه بر روی هر ماده یا اشیایی امکان‌پذیر است. حکاکی بر روی محصولات و وسایل شما موجب زیباتر شدن آن محصول می‌شود و حتی پیچیده‌ترین اشکال را می‌توانید به این دستگاه بسپارید تا به سهولت آن را بر روی محصول مدنظرتان حکاکی کند. با استفاده از این دستگاه می‌توانید تاریخ‌های مهم زندگی خود را بر روی هر ماده دلخواهی حکاکی کنید تا همیشه برای شما ماندگار و یادآوری شود.

طراحی و برنامه نویسی در برش لیزر

امروزه برای این‌که بتوان طراحی مناسب و استانداردی بر روی ورق فلز یا غیر فلز انجام داد، باید از نرم افزارهای طراحی استفاده کرد. به عنوان مثال، اتوکد و… که هر کدام در حوزه نقشه‌کشی محبوبیت و کارایی خاصی را برخوردار هستند. اگر می‌خواهید که طراحی شما بی‌نقص و جذاب انجام شود باید قبل از نقشه‌کشی، طراحی نوع متریال را در نظر بگیرید. این‌گونه به شیوه بهتری می‌توانید طراحی خود را انجام دهید.

در دستگاه برش لیزری عملیاتی مانند حکاکی کردن، برش دادن برای طراحی مناسب و… امکان‌پذیر است و این قابلیت را دارد که در یک ورق هم فرآیند حکاکی و هم برش لیزر را انجام دهد. پس اگر در یک نقشه طراحی بر روی ورق بخواهید عمل برش دادن و حکاکی را انجام دهید می‌توانید در دستگاه برش لیزری ثبت کنید که این عملیات را به صورت همزمان انجام دهد.

برش پانچ CNC
برش لیزر فلزات

واتر جت

یکی از تکنولوژی­های جدید در زمینه برش­های CNC، دستگاه برش واترجت یا برش با آب است. در این روش برای برش اجسام از فشار آب استفاده می­شود. دستگاه واترجت، پمپ بسیار قوی دارد و آب را به سمت دستگاه برش دهنده پمپاژ می­کند. قطر نازل برش دهنده بسیار کم بوده و با سرعتی بیش از ۹۰۰ متر بر ثانیه آب از نازل دستگاه خارج شده و با ساییدگی جسم مورد نظر برش ایجاد می­شود.

مجتمع خدمات برش لیزر ایران

تلفن : 09126336152  ،  02634716399

aparat