برش لیزر فلزات

امروزه، بسیاری از صنایع برای این‌که فلزات به صورت خاص و زیبایی برش داده شوند از دستگاه برش لیرز فلزات استفاده می‌کنند؛ زیرا با استفاده از این دستگاه میتوان به راحتی اشکال دلخواه را بر روی فلز ایجاد کرد. دستگاه برش لیزری فلزات برای کارخانه‌ها و مشاغل زیادی کاربردی و مفید است و می‌تواند در زمان اندکی، فلز را برش دهد و همچنین بسیار به صرفه است. برش لیزری فلزات، یکی از روش‌های مفید و پرکاربرد است که با سرعت عمل بالایی می‌تواند فلزات را به سهولت برش دهد و استفاده از این دستگاه موجب صرفه‌جویی در هزینه و زمان می‌شود. در صنایعی که برای برش دادن به دقت بالایی نیاز است مانند: زیورآلات، خودرو سازی، لوازم تزئینی و… از دستگاه برش لیزری استفاده می‌شود.

لیزر برش -3

مزایای دستگاه برش لیزری فلزات

دستگاه برش لیزری فلزات نسبت به دیگر دستگاه‌های موجود برای برش بسیار به صرفه و کاربردی است؛ زیرا این دستگاه دارای ویژگی‌های منحصر به فردی همانند: سرعت بالا در برش، کیفیت برش زیاد، هزینه کمتر و… است. دستگاه برش لیزری فلزات عمر بسیار طولانی دارد و مدت زمان زیادی را بدون این‌که کیفیت آن پایین آید، مورد استفاده قرار می‌گیرد و مزیت محبوب آن این است که قیمت مناسب دارد و همین امر موجب شده است که مورد استقبال بسیاری از صنایع و کارخانه‌های مختلف قرار گیرد.

اهمیت دستگاه برش لیزری فلزات

دستگاه برش لیزری فلزات در ساخت قطعات و برش فلزها بسیار اهمیت دارد و مناسب برای برش انواع فلزات است که ضخامت متنوعی دارند. یکی از دلایل دیگر که اهمیت بالای این دستگاه را نشان می‌دهد این است که میزان برق مصرفی دستگاه برش لیزری بسیار کم است و باعث می‌شود که انتخاب همه افراد این دستگاه باشد. قطعات و وسایل این دستگاه را میتوان با هزینه کمی خریداری کرد و نیازی به تعمیر مداوم ندارد؛ زیرا بسیار مقاوم و بادوام است و میتوان در کل سال از این دستگاه استفاده کرد.

کاربردهای دستگاه برش لیزری فلزات

دستگاه برش لیزری در صنعت‌ و کسب‌وکارهای متنوع کاربرد زیادی را دارد. با برش دقیق و زیبای این دستگاه بر روی فلز مورد نظر، جذابیت محصول دو چندان خواهد شد و در نتیجه سود بیشتری را به دست خواهید آورد. این دستگاه برای برش تمامی فلزات پرکاربرد است.

برش لیزر فلزات2 - برش لیزر ایران

جمع بندی:

دستگاه برش لیزری برای تولید انبوه بسیار مناسب است؛ زیرا از سرعت عمل بالایی برخوردار است. استفاده از این دستگاه باعث فروش بیشتر تولیدات شما می‌شود و در نتیجه درآمد بالایی خواهید داشت و به دلیل این‌که برش قطعات به صورت دستگاه انجام می‌شود و نیروی انسانی در آن تماسی ندارد، باعث بهبود روند کار خواهد شد و دغدغه این‌که کارکنان آسیبی ببینند، به حداقل خواهد رسید. پس برای این‌که در کسب‌وکار و صنعت خودتان پیشرفت چشمگیری داشته باشید و محصولات شما در بازار تقاضای بیشتری داشته باشد، ما به شما خرید دستگاه برش لیزری فلزات را پیشنهاد می‌کنیم.

مجموعه برش لیزر ایران در دو شعبه با در اختیار داشتن 4 دستگاه ماشین لیزر CO2 و FIBER با توان‌های 1 کیلو وات تا 4 کیلو وات قادر به برش انواع ورق‌های فولادی و رنگی و آلیاژی از ضخامت 0.1 میلی تا 20 میلی متر در ابعاد 6 متر در 2 متر (2000×6000 کارگیر) می‌باشد.

مجموعه برش لیزر ایران از سال 89 تا کنون با بیش از یک دهه تجربه در استان البرز شهرستان کرج در کنار شما همراهان گرامی و ارجمند بوده است، این مجموعه همواره با ارائه خدمات نوین و پیشرفته در کنار پرسنل و نیروی کارحرفه ای ، به صورت سه شیفت و با کار شبانه روزی جهت کسب رضایت و ارائه خدمات به موقع، برای مشتریان خود تلاش میکند.

شما همراهان گرامی میتوانید جهت دریافت خدمات برش لیزر فلزات و همچنین آگاهی از سایر خدمات مجموعه برش لیزر ایران با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید .

همواره از همراهی شما عزیزان سپاسگزاریم

مجتمع خدمات برش لیزر ایران