اگر بخواهیم درمورد برش لیزر فلزات و کاربرد آن صحبت کنیم، باید بدانیم برش لیزر چیست و در چه صنعتی کاربرد دارد. از اشعه لیزر برای برش اجسام استفاده می‌شود و معمولاً برای برش در صنایع مختلف قابل استفاده است. لیزر انواع مختلفی دارد که در صنایع متفاوتی مثل: نظامی، هوافضا، ساختمانی و پزشکی مورد استفاده قرار می‌گیرد. کارکرد اشعه لیزر برای برش به این صورت است که از طریق موادی که مولد لیزر هستند، در نتیجه یک تخلیه الکترونیکی صورت می‌گیرد. عملکرد برش لیزر نیز به این صورت است که اشعه لیزر از خروجی اصلی دستگاه تأیید می‌شود و سپس برش لیزری با توجه به قدرتی که دارد، قسمت مد نظر را برش می‌دهد.

دستگاه برش لیزر، یک فرآیند برای انجام برش حرارتی برای فلزات محسوب می‌شود و پرتوهای لیزری توسط یک منبع ساخته می‌شوند که با استفاده از یک لنز پرتو لیزر با قدرت بسیار بالایی که دارد در نقاط کوچک به ورق می‌تابد و آن را ذوب می‌کند. دستگاه برش لیزر فلزات بر اساس پیشرفته‌ترین و دقیق‌ترین دستگاه‌های به روز دنیا برش لیزر فلزات را انجام می‌دهد. این دستگاه برش لیزر فلزات قابلیت برش برای ورق‌های استیل، آلمینیوم، مس و … را دارد و از ضخامت دومیلی‌متر تا بیست میلی‌متر با دقت بسیار بالا به انجام برش می‌پردازد. دستگاه برش لیزر از یک پرتو استفاده می‌کند که کاملاً متمرکز است و آسیب حرارتی بیش از حد به سطح وارد نمی‌کند. بهتر است بدانید انجام برش با گاز و فشار بالا دارای دقت عمل کمتری است؛ اما پردازش و طراحی دستگاه لیزر تمیزتر است و می‌تواند اشکال پیچیده‌ای را برای لیزر ایجاد کند.

برش لیزر برای انجام برش بر روی ورق انواع گوناگون دارد و با قیمت مختلف در بازار به فروش می‌رسد. یکی از انواع دستگاه برش لیزر، نوع فایبر است که برش‌کاری و سرعت آن را چند برابر می‌کند و در ورق‌های فلزی باعث تغییر رنگ نمی‌شود. برای حفاظت کامل از دستگاه برش لیزر فایبر از استابلایزر استفاده شده و دارای سیستم خنک کنندگی دستگاه نیز است. دستگاه برش لیزر مدل فایبر، سرعت بالای پردازش و تنظیم اتوماتیک یا خودکار فوکوس برای برش دقیق لیزری دارد. این دستگاه دارای روغن کاری اتوماتیک نیز است و جهت افزایش عمر دستگاه، ریل و دنده‌های شانه نیز دارد. انجام برش با استفاده از این دستگاه در شهرها و مکان‌های مختلفی انجام می‌گیرد که یکی از این شهرها، خدمات برش لیزر تهران است و هرگونه کاری مثل خدمات برش فلزات و فروش انواع دستگاه برش لیزر نیز صورت می‌گیرد.

قیمت انواع برش لیزر

شما میتوانید جهت استعلام قیمت برش لیزر فلزات و همچنین مشاوره رایگان با کارشناسان مجموعه برش لیزر ایران در کرج تماس بگیرید.

برای این‌که بتوانید قیمت انواع برش لیزر را استعلام کنید، بهتر است بدانید خدمات برش لیزری یا به صورت متراژ یا به صورت دقیقه‌ای محاسبه می‌شود.

مجموعه برش لیزر ایران از سال 89 تا کنون با بیش از یک دهه تجربه در استان البرز شهرستان کرج در کنار شما همراهان گرامی و ارجمند بوده است، این مجموعه همواره با ارائه خدمات نوین و پیشرفته در کنار پرسنل و نیروی کارحرفه ای ، به صورت سه شیفت و با کار شبانه روزی جهت کسب رضایت و ارائه خدمات به موقع، برای مشتریان خود تلاش میکند.

شما همراهان گرامی میتوانید جهت دریافت خدمات برش لیزر فلزات و همچنین آگاهی از سایر خدمات مجموعه برش لیزر ایران با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید .

همواره از همراهی شما عزیزان سپاسگزاریم

مجتمع خدمات برش لیزر ایران

برش لیزر 1 - برش لیزر ایران
برش لیزر 2 - برش لیزر ایران