به دستگاهی که بر روی فلزات یا غیر فلزات، سوراخ‌ها یا برجستگی های هم‌اندازه ایجاد می‌کند، برش پانچ سی ان سی (cnc) می‌گویند. این دستگاه در کارخانه‌ها بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد. برش پانچ سی ان سی (cnc) با ظرافت یک ورق را برش می‌دهد و سپس سوراخ می‌کند و در نتیجه محصول باکیفیت و مرغوبی را ارائه می‌دهد. با استفاده از برش پانچ سی ان سی (cnc) می‌توانید سوراخ‌هایی به شکل‌های مختلف از جمله: دایره، مستطیل، زنبوری و… را بر روی فلز ایجاد کنید. برای این‌که دستگاه اشکال مدنظر شما را طراحی کند، باید شکل دلخواهتان را با استفاده از نرم افزارهای مخصوص همانند CAM و … طراحی کنید و در دستگاه برش پانچ سی ان سی (cnc) ثبت کنید تا دستگاه به همان صورت، طراحی را برای شما انجام دهد.

دستگاه برش پانچ سی ان سی (cnc) 3 - برش لیزر ایران

کاربرد برش پانچ سی ان سی (cnc)

برش پانچ سی ان سی (cnc) در کارخانه‌های مختلفی کاربرد دارد و با این دستگاه به راحتی می‌توانید کیفیت کار خود را بالاتر ببرید. برش پانچ سی ان سی (cnc) می‌تواند انواع فلزات را با ابعاد و ضخامت بالا برش دهد تا به شکل مدنظرتان دست یابید و محصول مرغوبی را در بازار عرضه کنید. برش پانچ سی ان سی (cnc) در حوزه‌های مختلفی همانند: صنایع شیمیایی، مواد غذایی، معماری و… کاربردهای فراوانی دارد و موجب پیشرفت این صنایع شده است. دستگاه برش پانچ سی ان سی (cnc) می‌تواند به طور همزمان ورقه‌های چند لایه را هم برش دهد و حکاکی کند. همچنین از کاربردهای دیگر این دستگاه میتوان به طراحی اشکال سه بعدی و بسیار پیچیده اشاره کرد.

اهمیت برش پانچ سی ان سی (cnc)

دستگاه برش پانچ سی ان سی (cnc) نسبت به دستگاه‌های دیگر اهمیت بیشتری دارد که دلیل آن کاملاً مشخص است؛ زیرا این دستگاه دارای سرعت عمل بالایی در کار است. یکی از دلایلی که در بسیاری از مشاغل این دستگاه مهم است، پانچ کردن انواع ورق‌ها است و این دستگاه می‌تواند هر نوع ورقه‌ای را پانچ کند.

مزیت دستگاه برش پانچ سی ان سی (cnc)

هر دستگاهی دارای مزیت‌هایی است و ما در این مقاله مزیت‌های برش پانچ سی ان سی (cnc) را برای شما ذکر می‌کنیم. برش پانچ سی ان سی (cnc) مزایای فراوانی دارد، از جمله:

  • ایجاد برش با ظرافت و دقت بالا
  • سرعت عمل بالا در حین سوراخ کردن فلزات
  • ایجاد ضایعات کم و صرفه جویی در هزینه
  • برش ورقه‌های با ابعاد زیاد
  • تولید محصولات باکیفیت و اشکال متنوع
  • ایجاد سوراخ در اندازه‌های متفاوت و بسیار دقیق
دستگاه برش پانچ سی ان سی (cnc) 1 - برش لیزر ایران

جمع بندی:

دستگاه برش پانچ سی ان سی (cnc) به صورت بسیار دقیق و با ظرافت کار خود را انجام می‌دهد، خروجی اشکال درست است و ضایعات کمتری تولید می‌شود و بسیار به صرفه است. استفاده از این دستگاه با عملکرد مناسب می‌تواند برای صنعت بسیار سودآور باشد.

مجموعه برش لیزر ایران از سال 89 تا کنون با بیش از یک دهه تجربه در استان البرز شهرستان کرج در کنار شما همراهان گرامی و ارجمند بوده است، این مجموعه همواره با ارائه خدمات نوین و پیشرفته در کنار پرسنل و نیروی کارحرفه ای ، به صورت سه شیفت و با کار شبانه روزی جهت کسب رضایت و ارائه خدمات به موقع، برای مشتریان خود تلاش میکند.

شما همراهان گرامی میتوانید جهت دریافت خدمات برش پانچ سی ان سی (CNC) و همچنین آگاهی از سایر خدمات مجموعه برش لیزر ایران با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید .

همواره از همراهی شما عزیزان سپاسگزاریم

مجتمع خدمات برش لیزر ایران