خدمات فرز سی ان سی (CNC) شامل ساخت انواع قطعات پیچیده و خاص است و همچنین در صنایع مختلفی مانند قطعه سازی و تراشکاری استفاده می‌شود. دستگاه فرز سی ان سی (CNC) قدرت ساخت قطعات منحصر به فردی را دارد که با دیگر دستگاه‌ها به هیچ عنوان قابل ساخت نیست و این اهمیت خدمات دستگاه فرز را نشان می‌دهد .و این خدمات در مجتع برش لیزر ایران ارایه میشود . از دیگر خدمات فرز سی ان سی (CNC) می‌توان به ساخت انواع قطعات قالب صنعتی اشاره کرد که کاربردهای فراوانی در صنعت دارند.

خدمات فرز سی ان سی 2 - برش لیزر ایران.jpeg

فرز کاری سی ان سی (CNC) که شامل ماشین‌های پیشرفته و جدیدسی ان سی (CNC) است و این قابلیت را دارد تا تمامی مراحل تولید همانند چرخاندن ورق، حفر کردن یا فرز کاری را انجام دهد. با استفاده از دستگاه‌های فرز در مجموعه برش لیزر ایران می‌توان فرآیند تولید را به نحو احسن انجام داد و با خاصیت‌های زیادی که دارد انواع فلزات و غیر فلزات همانند پلاستیک را می‌توان در ابعادهای متفاوتی طراحی و برش داد.

دستگاه فرز کاری سی ان سی (CNC) دارای خدمات زیادی است و می‌تواند در صنایع مختلف تأثیرگذار باشد. دستگاه فرز کاری توانایی شکل‌دهی انواع اجسام را در اختیار شما قرار می‌دهد و می‌توانید اجسام مختلف را به اشکال مدنظر خود در برش لیزر ایران طراحی کنید. خدمات دستگاه فرزکاری سی ان سی (CNC) بر روی تولیدات گسترده و باکیفیت بسیار مؤثر است و دقت زیادی دارد که خروجی کار را مرغوب به عمل می‌آورد و فرآیند شکل دهی دستگاه فرزکاری با شکل دهی اجسام با دست قابل مقایسه نیست؛ زیرا بسیار باکیفیت‌تر است.

امروزه دستگاه فرز کاری سی ان سی (CNC) با کنترل عددی کامپیوتر اداره می‌شود. در حالی که در زمان گذشته، فرزکاری با کنترل دست انجام می‌شد و همین تفاوت توانسته که راحتی حین شکل‌دهی به اجسام را فراهم کند. این دستگاه نوین بدون دخالت نیروی انسانی و دست کارها را انجام می‌دهد و طبیعی است که هیچگونه خطایی در هنگام تولیدات رخ ندهد و به صورت کاملاً خاصی عمل شکل‌دهی را انجام خواهد داد.

خدمات فرز سی ان سی 4 - برش لیزر ایران.jpeg

کاربرد و مزایای فرز CNC

فرز سی ان سی دارای کاربرد و مزایای مفیدی است که به راحتی می‌توان با استفاده از این ماشین انواع مواد و فلزات را به شکل‌های مدنظر و پیچیده‌ای تبدیل کرد. با فرز سی ان سی می‌توان انواع و اقسام برش‌ها را بر روی اجسام انجام داد تا شکل دلخواه شما در برش لیزر ایران تولید شود. دستگاه فرز سی ان سی به آسانی فرآیند شکل‌دهی را انجام می‌دهد که افراد کم تجربه هم توانایی اداره کردن آن را خواهند داشت.
دستگاه فرز سی ان سی دارای دقت و سرعت بالایی است که همین امر بر مرغوبیت خروجی کار مؤثر است و همچنین این دستگاه از این قابلیت برخوردار است که به صورت شبانه روزی یا 24 ساعته در برش لیزر ایران کار کند. دستگاه فرز سی ان سی با خدمات بالایی که دارد، ایمنی افراد در کارخانه را تضمین می‌کند تا صدمات و آسیبی در حین کار به افراد وارد نشود.
اگر پس از ثبت طرح مدنظر در دستگاه فرز CNC به هر دلیلی خواستید که طرح را تغییر دهید، این امکان را برای شما به ارمغان می‌آورد که به سهولت طرح را ویرایش کنید تا اشکال دلخواه شما را طراحی کند. دستگاه فرز سی ان سی با ظرافت و دقت فرآیند طراحی بر روی اجسام را انجام می‌دهد تا ضایعات در اثر ساخت اجسام به حداقل‌ ممکن برسد.

ماشین فرز سی ان سی (CNC)

ماشین فرز سی ان سی (CNC) به سه نوع تقسیم می‌شود که هر کدام کاربرد و خدماتی را ارائه می‌دهند تا تولیدات و فرزکاری به نحو احسن انجام شود.

  • ماشین فرز افقی: در این نوع ماشین، حرکات چرخشی و دورانی بر روی اجسام انجام می‌شود.
  • ماشین فرز عمودی: در ماشین فرز عمودی انواع عملیاتی که با دستگاه فرز افقی نمی‌توان انجام داد، در این نوع دستگاه انجام می‌شود. فرآیندهاییی مانند شکل دادن، تک سازی و … که به اجسام جلوه خاصی را می‌بخشند.
  • ماشین فرز همه کاره: ماشین فرز همه کاره با داشتن ابزارهای جانبی می‌تواند تمامی عملیات ماشین فرز افقی و عمودی را به راحتی انجام دهد و تولید قطعات باکیفیتی را عرضه کند.
خدمات فرز سی ان سی 3 - برش لیزر ایران.jpeg
خدمات فرز سی ان سی 1 - برش لیزر ایران.jpeg

مجموعه برش لیزر ایران از سال 89 تا کنون با بیش از یک دهه تجربه در استان البرز شهرستان کرج در کنار شما همراهان گرامی و ارجمند بوده است، این مجموعه همواره با ارائه خدمات نوین و پیشرفته در کنار پرسنل و نیروی کارحرفه ای ، به صورت سه شیفت و با کار شبانه روزی جهت کسب رضایت و ارائه خدمات به موقع، برای مشتریان خود تلاش میکند.

شما همراهان گرامی میتوانید جهت دریافت خدمات فرز سی ان سی(CNC) و همچنین آگاهی از سایر خدمات مجموعه برش لیزر ایران با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید .

همواره از همراهی شما عزیزان سپاسگزاریم

مجتمع خدمات برش لیزر ایران