حکاکی لیزر فلزات و غیر فلزات

دستگاه حکاکی لیزر فلزات و غیر فلزات بسیار پیشرفته و دارای مزایای زیادی است که تمامی فلزات و غیر فلزات را با استفاده از لیزر حکاکی می‌کند تا به شکل دلخواه شما تبدیل شود. این دستگاه جدید و ایده‌آل می‌تواند نوشته‌های مدنظر شما را بر روی اجناس فلز و غیر فلز حکاکی کند. به عنوان مثال؛ متن، لوگو، چهره، تاریخ و… را می‌تواند به راحتی بر روی اشیا حک کند و این حکاکی با استفاده مداوم یا شست‌وشوی آن اشیا از بین نخواهد رفت و دائمی است. حکاکی با استفاده از این دستگاه بر روی هر ماده یا اشیایی امکان‌پذیر است. حکاکی بر روی محصولات و وسایل شما موجب زیباتر شدن آن محصول می‌شود و حتی پیچیده‌ترین اشکال را می‌توانید به این دستگاه بسپارید تا به سهولت آن را بر روی محصول مدنظرتان حکاکی کند. با استفاده از این دستگاه می‌توانید تاریخ‌های مهم زندگی خود را بر روی هر ماده دلخواهی حکاکی کنید تا همیشه برای شما ماندگار و یادآوری شود.

حکاکی لیزر 2 - برش لیزر ایران

مزایای حکاکی لیزر فلزات و غیر فلزات

برای این‌که بتوانید محصولات خود را به نحوه بهتری به فروش برسانید و افراد بیشتری را به سمت کسب‌وکار خود جذب کنید، می‌توانید از دستگاه حکاکی لیزر فلزات و غیر فلزات استفاده کنید؛ زیرا با این روش تولیدات خود را به سبک ویژه‌ای عرضه می‌کنید و طرفداران زیادی را خواهید داشت. همچنین این دستگاه دارای مزایای فراوانی است که میتوان اشاره کرد به:

  • دارای اثری ماندگار بر روی ماده و محصولات دارد و با گذر زمان از بین نخواهد رفت.
  • کیفیت بالای حکاکی که تشخیص آن را با دیگر روش‌ها به راحتی قابل تشخیص است.
  • دارای سرعت العمل بالایی است که اشکال مختلف یا متن نوشته‌ها را با سرعت بالایی حکاکی می‌کند تا تولیدات گسترده‌ای را داشته باشید.
  • بسیار راحت، آسان و به‌صرفه است.
  • با استفاده از دستگاه لیزری، حکاکی به سبک بهتری انجام می‌شود و آسیبی به ماده و اجناس مدنظر شما وارد نخواهد کرد.
  • حکاکی در ابعاد و سایزهای مختلفی انجام می‌شود.
  • حکاکی را به صورت زیبایی انجام می‌دهد و حتی قابلیت حکاکی اشکال بسیار پیچیده بر روی ماده‌های مختلف را دارد.
  • برای حکاکی با استفاده از این دستگاه نیازی به الگو نخواهد بود.
  • با حکاکی بر روی جنس دلخواه، لبه تیز یا برنده بر روی جنس ایجاد نخواهد شد و خروجی جذابی را خواهید داشت.

کاربردهای دستگاه حکاکی لیزر فلزات و غیر فلزات

دستگاه حکاکی لیزر فلزات و غیر فلزات در مشاغل مختلف دارای کاربردهای فراوانی است و باعث می‌شود که تولیدات خود را به گونه زیباتری به فروش برسانید. همچنین این دستگاه در صنعت‌های مختلفی مورد استفاده قرار می‌گیرد. یکی از کاربردهای بسیار مهم دستگاه این است که می‌توانید برای هدیه دادن اسم فرد را بر روی هدیه مدنظرتان حکاکی کنید تا هدیه‌ای خاص و ایده‌آل را به فرد مورد نظرتان دهید. دستگاه حکاکی لیزر فلزات و غیر فلزات در حوزه‌های مختلفی همانند: چوب، سنگ، چرم، شیشه و… کاربرد دارد و با استفاده از این دستگاه مناسب اشتغال‌زایی زیادی را خواهید داشت.

حکاکی لیزر 1 - برش لیزر ایران

جمع بندی:

دستگاه حکاکی لیزر فلزات و غیر فلزات شیوه‌ای نوین و ایده‌آل را فراهم آورده است که تبلیغات را به نحو مدرن و جذابی انجام دهید و بسیار مناسب‌تر از دیگر روش‌ها است؛ زیرا شما می‌توانید بر روی محصولاتی همانند تقویم، دفتر، چوب و… نام برند و کسب‌وکارتان را قرار دهید تا افراد بیشتری ترغیب به خرید تولیدات شما شوند و همچنین روشی به صرفه برای تبلیغات است و ماندگاری بالایی را دارد.

مجموعه برش لیزر ایران از سال 89 تا کنون با بیش از یک دهه تجربه در استان البرز شهرستان کرج در کنار شما همراهان گرامی و ارجمند بوده است، این مجموعه همواره با ارائه خدمات نوین و پیشرفته در کنار پرسنل و نیروی کارحرفه ای ، به صورت سه شیفت و با کار شبانه روزی جهت کسب رضایت و ارائه خدمات به موقع، برای مشتریان خود تلاش میکند.

شما همراهان گرامی میتوانید جهت دریافت خدمات حکاکی لیزر فلزات و غیر فلزات و همچنین آگاهی از سایر خدمات مجموعه برش لیزر ایران با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید .

همواره از همراهی شما عزیزان سپاسگزاریم

مجتمع خدمات برش لیزر ایران