آلومینیوم یکی از فلزات با کارایی بسیار بالا در صنایع مختلف است که دارای ویژگی‌های منحصربه‌فردی همچون انعطاف‌پذیری و قابلیت استفاده در انواع محصولات را دارد.
برش لیزر آلومینیوم یکی از روش‌های پرکاربرد در خدمات برشکاری این فلز است که استفاده از لیزر برای این فرآیند دارای مزیت‌های زیادی هم می‌باشد، اما مسلم است که هر روشی دارای مزیت و معایبی هم هست.
با استفاده از برش لیزر آلومینیوم میتوانید هر طرحی را که مدنظر دارید روی آلومینیوم پیاده کنید و در مدت زمان کوتاهی هر تعداد از آن را که بخواهید در اختیار داشته باشید.
علاوه بر این موارد قیمت پایین استفاده از دستگاه لیزر برای برش آلومینیوم باعث شده که این روش پرطرفدار باشد و تولیدکنندگان محصولات که با آلومینیوم کار می‌کنند برش لیزری آلومینیوم را به سایر روش‌ها ترجیح دهند.

برش لیزر آلومینوم - برش لیزر ایران

با استفاده از روش برش لیزری آلومینیوم شما دیگر مراحل سخت روش‌های دیگر را نخواهید داشت و همواره به راحتی میتوانید ورق‌های آلومینیوم را در هر تيراژ که بخواهید تهیه کنید.

فلز پرکاربردی همچون آلومینیوم دارای ویژگی‌های منحصربه‌فردی است که باعث شده تا استفاده از آن در صنایع مختلف هر روز بیشتر شود.

آلومینوم وزن سنگیتی ندارد و بسیار سبک‌تر از سایر فلزات است، علاوه بر این بسیار منعطف است و به هر شکلی که شما بخواهید در می‌آید.

یکی دیگر از خصوصیات بارز آلومینیوم این است که زنگ نخواهد زد یعنی قابلیت عدم زنگ زدگی دارد  و با فلزات دیگر به راحتی ترکیب می‌شود.

همین ویژگی‌ها دلایل قاطعی برای افزایش مصرف آلومینیوم در صنایع است.

شاید فکر کنید فلز آلومینیوم به‌دلیل نرم بودن و انعطاف‌پذیری بالایی که دارد کار با آن بسیار آسان باشد اما این قابلیت سختی‌ها و مشکلات خود را هم دارد به این معنی که ممکن است این نرمی آلومینیوم باعث برش بیش از حد مرزهای الگو باشد و یا خطاهایی در آن به‌وجود بیاورد.
یکی دیگر از مشکلاتی که در این کار وجود دارد منعکس کردن لیزر به وسیله‌ی ورق آلومینومی به دستگاه است که این کار باعث می‌شود به دستگاه لیزر آسیب برساند اما اگر با تیم مجرب و متخصص ما همراه باشید این مشکلات را تجربه نخواهید کرد.
همین امر باعث شده تا بسیاری از افراد ورق‌های آلومینیومی را با دستگاه خود لیزر نکنند، اما با استفاده از دستگاه‌های به روز و مدرن این مشکل حل شده است.
سه دلیل اصلی یعنی دقت، سرعت و کیفیت باعث می‌شود تا افراد این روش را برای برشکاری ورق آلومینومی انتخاب کنند.

برای این‌که برش لیزر آلومینیوم با جدیدترین دستگاه‌های موجود در دنیا انجام شود از طریق همین سایت و راه‌های ارتباطی با ما همراه شوید تا با تضمین کیفیت، بهترین قیمت را پرداخت کنید.

علاوه بر این موارد شما می‌توانید هر نوع ورقی که دارید را به دست گروه متخصص ما بسپارید تا با نازلترین قیمت فرایند خم و برش را با استفاده از دستگاه‌های مدرن و اتوماتیک انجام دهیم.

برش لیزر آلومینیوم کاری بسیار حساس است و نیاز به تجربه دارد پس برای برش این فلز به هر کسی اطمینان نکنید؛ زیرا ممکن است سرمایه‌ی شما بخاطر یک بی توجهی کوچک از بین برود.

ما مفتخریم با تجربه‌ی خود سفارشات شما را در کوتاه‌ترین زمان با کمترین قیمت و بهترین کیفیت تهیه کنیم.

برش لیزر آلومینوم - برش لیزر ایران

مجموعه برش لیزر ایران از سال 89 تا کنون با بیش از یک دهه تجربه در استان البرز شهرستان کرج در کنار شما همراهان گرامی و ارجمند بوده است، این مجموعه همواره با ارائه خدمات نوین و پیشرفته در کنار پرسنل و نیروی کارحرفه ای ، به صورت سه شیفت و با کار شبانه روزی جهت کسب رضایت و ارائه خدمات به موقع، برای مشتریان خود تلاش میکند.

شما همراهان گرامی میتوانید جهت دریافت خدمات فرز سی ان سی(CNC) و همچنین آگاهی از سایر خدمات مجموعه برش لیزر ایران با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید .

همواره از همراهی شما عزیزان سپاسگزاریم

مجتمع خدمات برش لیزر ایران