09126336152
کرج، کمالشهر، بعد از میدان شهید بهشتی، روبروی شهرک رضوانیه

برش واترجت ورق ها ضخامت بالا

برش واترجت ورق ها ضخامت بالا

برش واترجت ورق ها ضخامت بالا

برش واترجت ورق ها ضخامت بالا

برش واترجت ورق های ضخامت بالا در برش لیزر ایران یکی از پیشرفته‌ترین فناوری‌های برش صنعتی است که در بسیاری از صنایع، کاربرد زیادی دارد.در مجموعه برش لیزر ایران این فناوری از آب تحت فشاربسیار زیاد و گاهی با افزودن مواد ابرسان مانند سنگ‌زنی، برای برش ورق های فلزی؛ پلاستیکی ؛ چودنی و تفلون به‌کار می‌رود.

واترجت به دلیل ویژگی‌هایی همچون دقت بالا، عدم تولید حرارت، و عدم نیاز به ابزارهای خاص برای هر نوع ماده‌ای که قرار است برش داده شود، مناسب برای برش موادی از جمله فلزات، سرامیک، سنگ‌های مختلف، پلاستیک، و حتی چوب است.

در شهر کرج، واترجت به عنوان یکی از ابزارهای اصلی برش و تولید در صنایع مختلف شناخته شده است. این فناوری با کاهش هدر رفت مواد، کاهش هزینه‌ها، و افزایش دقت در برش، به بهبود عملکرد و کیفیت تولید در این منطقه کمک بسیاری می‌کند..

واترجت از آب تحت فشار بسیار بالا (معمولاً بین ۴۰۰۰۰ تا ۶۰۰۰۰ PSI) در مجموعه تخصصی برش لیزر ایران برای برش از استفاده می‌کند که از طریق یک نازل دقیق به ارسال می‌شود. این فناوری به دلیل ویژگی‌های زیر برای برش ورق‌های ضخامت بالا بسیارمناسب است:

دقت بالا: در مجموعه ما برش واترجت دارای دقت و سرعت بسیار بالایی است که به ویژه در برش قطعات پیچیده مانند قطعات خودروسازی و هوا ئ فضا اهمیت بسیار زیادی دارد.

عدم تغییر خواص مواد: از آنجا که در برش واترجت ازآب استفاده می‌شود، مواد تحت تاثیر گرما قرار نمیگیرند و خواص مکانیکی و مواد حفظ می‌شوند، که برای قطعات ضخامت بالا اهمیت بسار زیادی دارد.

برش واترجت ورق های صخامت بالا

کاربرد برش واترجت

صنایع فلزات:در مجموعه برش لیزرایران برای برش ورق‌های فلزی صخیم مانند فولاد، آلومینیوم ،آهن ،استیل و چودن و تفلون ، به خصوص در ساخت قطعات پیچیده.

ساخت و ساز: در صنایع ساخت و ساز برای برش ورق‌های ساختمانی و ساخت قطعات سازه‌ای.

خودروسازی: در صنعت خودرو برای برش قطعات پنل بزرگ و قطعات فلزی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

جمع بندی:

در مجموعه برش لیزر ایران برش واترجت به دلیل دقت بالا، عدم تاثیر گرما بر مواد و توانایی برش بدون خراش، یکی از بهترین انتخاب‌ها برای برش ورق‌های ضخامت بالا در صنایع مختلف است. این فناوری به واسطه این ویژگی‌های ذکر شده، به عنوان یک روش پیشرفته و کارآمد برای تولیدات صنعتی مورد توجه قرار گرفته است.

مجموعه برش لیزر ایران در دو شعبه با در اختیار داشتن 4 دستگاه ماشین لیزر CO2 و FIBER با توان‌های 1 کیلو وات تا 4 کیلو وات قادر به برش انواع ورق‌های فولادی و رنگی و آلیاژی از ضخامت 0.1 میلی تا 20 میلی متر در ابعاد 6 متر در 2 متر (2000×6000 کارگیر) می‌باشد.

مجموعه برش لیزر ایران از سال 89 تا کنون با بیش از یک دهه تجربه در استان البرز شهرستان کرج در کنار شما همراهان گرامی و ارجمند بوده است، این مجموعه همواره با ارائه خدمات نوین و پیشرفته در کنار پرسنل و نیروی کارحرفه ای ، به صورت سه شیفت و با کار شبانه روزی جهت کسب رضایت و ارائه خدمات به موقع، برای مشتریان خود تلاش میکند. شما همراهان گرامی میتوانید جهت دریافت خدمات برش لیزر فلزات و همچنین آگاهی از سایر خدمات مجموعه برش لیزر ایران با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید . همواره از همراهی شما عزیزان سپاسگزاریم

نوشته های مرتبط