برش مس با واترجت یکی از روش‌های مکانیکی برش با دستگاه است که به دلیل کیفیت و دقت بسیار بالا موردتوجه بسیاری از افراد قرار گرفته‌است. به‌طورکلی در این برش گرما تولید نمی‌شود به همین خاطر به آن برش سرد گویند. برشکاری فلز مس با دستگاه واترجت موجب شده‌است تا کیفیت کار بالا رفته و اثری از برش بر روی فلز باقی نماند.

لازم به ذکر است که دستگاه واترجت می‌تواند فلز مس را با دقت بسیار بالا و تا ضخامت تقریبی 10 سانتی‌متر برش دهد. یکی از مهم‌ترین و شگفت‌انگیزترین کاربردهای دستگاه واترجت به منظور برش مس، ساخت و تولید واشرهای مسی در اشکال مختلف و در مدت زمان اندک است. همان‌طور که می‌دانید فلز مس کاربردهای بسیار فراوانی در صنعت دارد.

ازجمله کاربردهای این فلز بی‌نظیر می‌توان به استفاده در صنعت کشتی‌سازی، ساخت و تولید برخی لوازم آشپزخانه، مجسمه‌سازی، تابلوسازی، استفاده در صنعت نفت و گاز، استفاده در مصارف مختلف ساختمانی، استفاده در صنعت برق و بسیاری مصارف دیگر اشاره کرد.

مزایای برش مس با واترجت

برش مس با واترجت از مزایا و ویژگی‌های منحصربه‌فرد و خاصی برخوردار است که ازجمله آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
• قدرت بسیار بالای برش
• برشکاری فلز مس در ضخامت‌های مختلف و دلخواه
• کاهش هزینه‌های موردنیاز
• افزایش سرعت و کیفیت برش
• کیفیت بسیار بالای لبه‌های برش خورده
• کاهش دورریزهای فلز
• امکان پیاده‌سازی و اجرای طرح‌های متنوع مانند منحنی‌ها و قوس‌های پیچیده
• عدم تولید خرده و تراشه فلز
• عدم تولید مواد و بخارات سمی و خطرناک
دستگاه واترجت علاوه بر برش فلز مس قادر است مواد و فلزات دیگری همچون کاشی، سرامیک، مس، تیتانیوم، انواع سنگ مانند سنگ سرامیک، لاستیک، پلی‌کربنات، شیشه، چوب، آلومینیوم، برنج، فلزات رنگین، انواع مختلف پلکسی‌گلاس، آکریلیک، پلی‌آمید، آهن، استیل، انواع مختلف فولاد و بسیاری مواد دیگر را برش دهد.

کیفیت برش مس با واترجت

کیفیت برش مس با واترجت همان‌طور که پیش‌تر نیز بیان شد بسیار بالا است. دستگاه واترجت دستگاهی برش‌دهنده است که براساس فشار آب انواع مختلف مواد و فلزاتی مانند مس را برش می‌دهد. جالب است بدانید که هرچه فشار آبی که به منظور برش ماده استفاده می‌شود بیشتر باشد، می‌توان شیارها و برش‌های ظریف‌تری را بر روی قطر لبه‌های فلز ایجاد کرد.

برتری برش مس با واترجت نسبت به برش مس با لیزر

برش مس با واترجت و لیزر هر دو مزایا و معایب خود را دارند؛ اما باید بگوییم که برش مس با دستگاه واترجت از قدرت و دقت بسیار بالاتری نسبت به برش مس با دستگاه لیزر برخوردار است. دستگاه‌های برش با لیزر قدرت کمتری در برش مواد سخت و با ضخامت بالا دارند؛ اما دستگاه واترجت می‌تواند مواد بسیار سخت و ضخیم را نیز به خوبی برش دهد؛ بنابراین به جرئت می‌توان گفت که برش مس با واترجت از کیفیت و دقت بسیار بالاتری نسبت به برش این ماده توسط لیزر برخوردار است.
دستگاه واترجت علاوه بر برش فلز مس قادر است فلزات بسیار سخت و با ضخامت بالای دیگری را نیز برش دهد. از آن‌جایی که برش مس با دستگاه واترجت نیازمند تخصص و آگاهی است باید به منظور برش فلزات و سایر مواد اولیه خود به مراکزی که در این زمینه مهارت و سابقه کافی دارند مراجعه کنید. گروه برشکاری حرفه‌ای ما با برخورداری از بهترین و مدرن‌ترین دستگاه‌های واترجت و همچنین اکیپی ماهر و باسابقه در این زمینه می‌تواند آماده خدمت‌رسانی به شما عزیزان باشد. با مراجعه به وب‌سایت مجموعه ما می‌توانید طرح‌ها و الگوهای موردنیاز و دلخواه خود را بر روی فلز مس یا سایر فلزات و مواد با بهترین کیفیت و نازل‌ترین قیمت اجرا کنید، ازاین‌رو توصیه می‌کنیم که به منظور ثبت سفارش و همچنین اطلاع از قیمت کار و کسب اطلاعات بیشتر به وب‌سایت مجموعه مراجعه و در صورت نیاز با کارشناسان ما ارتباط برقرار کنید.

مجموعه برش لیزر ایران از سال 89 تا کنون با بیش از یک دهه تجربه در استان البرز شهرستان کرج در کنار شما همراهان گرامی و ارجمند بوده است، این مجموعه همواره با ارائه خدمات نوین و پیشرفته در کنار پرسنل و نیروی کارحرفه ای ، به صورت سه شیفت و با کار شبانه روزی جهت کسب رضایت و ارائه خدمات به موقع، برای مشتریان خود تلاش میکند.

شما همراهان گرامی میتوانید جهت دریافت خدمات برش مس با واتر جت و همچنین آگاهی از سایر خدمات مجموعه برش لیزر ایران با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید .

همواره از همراهی شما عزیزان سپاسگزاریم

مجتمع خدمات برش لیزر ایران